V dnešním článku si ukážeme na detailní vyhodnocení statistik. Doporučujeme před čtením přečíst statistiky I – zde.

Adresáti

  • v první části statistiky – adresáti – můžete kliknout na počet adresátů. Zobrazí se Vám úspěšnost odeslaných emailů.

Míra kliknutí, otevření a odmítnutí

  • V  této části můžete vyhodnotit úspěšnost kampaně z pohledu kliknutí na odkazy, otevření emailů, či kolika odběratelům a proč kampaň nebyla doručena.

Top domény pro všechna otevření a prokliky

  • V této důležité části se dozvíte, které emailové klienty odběratelé užívají.

Lokality otevření kampaně

  • Zde vidíte země, kde se emailová kampaň otevřela. V další části se dozvíte dokonce i kraj v České republice, což je výborný nástroj pro budoucí cílení dalších kampaní.

Odběratelé otevírají informace na základě jejich uživatelského klienta.

  • V této části najdeme další důležitou informaci o odběratelích – z jakých zařízení je kampaň otevírána.
    • tato informace Vám pomůže v dalším cílení kampaní. Pokud budete vědět, že 80% odběratelů užívá pro zobrazení kampaně mobilní zařízení, můžete pro ně cílit šablony, které budou pro mobilní zařízení atraktivnější.
  • Také se zde dozvíte, jaké operační systémy odběratelé použili – např. Windows, Linux, Android, iOS apod.
  • Další informací, kterou zde vyčtete, je z jakého prohlížeče adresáti kampaň otevřeli – např. Chrome, Firefox apod.

Odkazy s nejvíce prokliky

  • Díky informacím v této části dokážete vyhodnotit, jak odběratelé reagují na zasazení odkazů v kampani nebo zda byl odkaz pro ně dostatečně atraktivní, aby na něj klikli.

Mapa aktivit

  • Toto je poslední část statistiky. Zde se dozvíte bližší informace o lokalitě adresátů, např. kraj, či město odběratele. Pomocí této informace dokážete ještě efektivněji cílit kampaně.

statistika emailingu