Jaké jsou nejčastější chyby v psaní emailů
Napsat e-mail je snadné, ale napsat ho dobře a zajímavě už bývá složitější. I drobné chyby v textu nebo formátování mohou ovlivnit, jak vaše zpráva působí a jestli dosáhne [...]
Otestujte si doručitelnost a automatizaci během Black Friday.
Připravte Black Friday pohodlně a bez závazků.
Napsat e-mail je snadné, ale napsat ho dobře a zajímavě už bývá složitější. I drobné chyby v textu nebo formátování mohou ovlivnit, jak vaše zpráva působí a jestli dosáhne [...]
E-mailing patří mezi nejefektivnější způsoby online komunikace se zákazníky, ale bez jasného systému se může rychle změnit v časově náročnou a chaotickou činnost. Proč je důležité mít v [...]
HTML e-maily patří mezi nejčastější formu newsletterů a obchodní komunikace, protože umožňují kombinovat text, obrázky a tlačítka do přehledného a responzivního designu. Vytvořit je můžete ručním kódováním nebo pomocí [...]
Míra otevření a míra kliknutí patří ke klíčovým metrikám, pomocí kterých lze měřit úspěšnost a efektivitu e-mailových kampaní. Statistiky kampaně však mohou zkreslit „falešná“ otevření a kliknutí – tedy [...]
Proč je plánování důležité? E-mail marketing není jednorázová aktivita, proto v něm plánování hraje velmi důležitou roli. Jasně stanovený plán vám usnadní práci i měření výsledků, pomůže vám lépe [...]
A/B testování by mělo být nedílnou součástí e-mail marketingu. Je to nástroj, který pomáhá zvýšit úspěšnost kampaní tím, že zjišťuje, co nejlépe funguje na dané publikum. Tento způsob testování [...]
Segmentace v e-mail marketingu je klíčovým nástrojem pro efektivní komunikaci se zákazníky. Posílání kampaní menším, specifickým skupinám odběratelů je mnohem účinnější než rozesílání hromadných e-mailů na celou databázi kontaktů. [...]
Automatizace v e-mail marketingu je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro zvyšování zapojení příjemců. Jsou to e-maily, které příjemcům nabízí ve správný čas relevantní a personalizovaný obsah. Pokud jsou automatizace [...]
Již mnohokrát jsme zmiňovali, že kvalitní a úspěšný e-mail marketing není jen o rozesílání kampaní, ale také o pravidelném sledování a vyhodnocování jejich výsledků. Podle zjištěných dat pak můžete [...]
Pro úspěšnost e-mailových kampaní je klíčové, aby šablona e-mailu byla optimalizovaná pro maximální doručitelnost a co nejvyšší míru otevření (open rate) a prokliků (click rate). To vyžaduje vhodnou strategii, [...]