Nový vzhled
S novou verzí emailingu příchází i nový moderní vzhled, který s sebou přináší možnost nastavení světlého či tmavého rozhraní. Jako výchozí se Vám pak zobrazí rozhraní ve světlé podobě. Pokud [...]
Otestujte si doručitelnost a automatizaci během Black Friday.
Připravte Black Friday pohodlně a bez závazků.
S novou verzí emailingu příchází i nový moderní vzhled, který s sebou přináší možnost nastavení světlého či tmavého rozhraní. Jako výchozí se Vám pak zobrazí rozhraní ve světlé podobě. Pokud [...]
Šablony seznamu jsou předpřipravené zprávy pro odběratele, které se zobrazí po určité akci (např. potvrzení přihlášení, potvrzení aktualizace profilu, odhlášení z odběru atd.). Tyto šablony jsou automaticky vytvořeny pro každý [...]
Autorespondery jsou e-maily, které jsou automaticky rozesílány odběratelům daného seznamu na základě určité podmínky. Jde například o: potvrzení registrace, upozornění na nedoručení e-mailu, kliknutí na odkaz v předchozí kampani, ale [...]
Manuální úprava seznamu může být zdlouhavá a časově náročná, tak proč si ji neulehčit? V tomto článku si ukážeme, jak můžeme práci se seznamy automatizovat. Ať už si přejete existující [...]
Chtěli byste svým odběratelům pravidelně zasílat přání k narozeninám? Pojďme se podívat, jak na to. Ve 3 krocích si vysvětlíme, jak provést nastavení seznamu odběratelů a jak vytvořit opakující se [...]
A/B testování emailových kampaní je jednou z nejúčinnějších metod, jak optimalizovat e-mail marketing a zvýšit jeho výkon. Tato metoda umožňuje porovnávat různé varianty kampaní a zjistit, která varianta funguje na [...]
Proč je kvalitní databáze důležitá? Kvalitní databáze kontaktů je pro úspěšný e-mailový marketing klíčová. Základem jsou aktivní odběratelé a vysoká míra otevření a prokliků a co nejmenší míra neaktivních [...]
Připravili jsme si pro Vás slovníček pojmů nejčastěji používaných v emailingu. Pokud Vám tady nějaké slovíčko chybí, napište nám ho! Double opt-in - je dvoukrokové ověření e-mailové adresy, kterou [...]
Důležité zásady E-mailová komunikace je v současné době jeden z nejčastějších způsobů předávání informací a pro mnoho lidí, především podnikatelů, je tento komunikační kanál klíčový. Jak ale napsat e-mail tak, [...]
V tomto článku si ukážeme, jak se registrovat v aplikaci. Registrace pro registraci do aplikace začněte tím, že kliknete zde nebo zadáte URL adresu https://app.ngemailing.cz/customer/guest/register, dále klikněte na registrovat. Potvrzení [...]