Tvorba kampaně

V tomto článku si ukážeme, jak vytvořit kampaň a vysvětlíme si detaily nastavení. V menu vybereme Kampaně a klikneme na všechny kampaně. Poté klikneme na +Nový a vytvoříme si tak svou první kampaň.

Detaily

Nyní se nacházíte na hlavní stránce detailů Vaší kampaně. Funkce každé zvýrazněné kategorie naleznete níže:

  • Typ – Standardní nebo automatická. Jaký je mezi nimi rozdíl naleznete zde.
  • Skupina – Skupina, do jaké bude kampaň přiřazena. Skupiny si můžete vytvořit dle tohoto článku.
  • Seznam – Jakému seznamu bude kampaň odeslána. Seznamy jsme tvořili v tomto článku.
  • Segment – Výběr segmentu není povinný, avšak v určitých případech přijde vhod (např. výběr reklamního sdělení pouze pro ženy). Jak segment vytvořit se můžete dočíst v tomto článku.
  • Send group – Kampaně ve stejné Send group zamezí opětovnému poslání e-mailu stejnému odběrateli nacházejícím se ve více seznamech/segmentech.

Pokud si přejete přidat další seznam, jehož odběratelům by měla být kampaň také odeslána, klikněte na tlačítko >Přidat nový seznam a/nebo segment, kde svou kampaň více. Poté klikněte na uložit a přejděte na další krok.

Nastavení

Nyní se nacházíte na stránce nastavení.

  • Odesílatel – E-mail, ze kterého se bude odběrateli ukazovat odeslání kampaně.
  • Odpovědět na – E-mail, na který Vás odběratel v případě potřeby bude kontaktovat.
  • Předmět – Předmět emailu, který se bude odběrateli zobrazovat.
  • Ve volbách kampaně můžete také povolit sledování kampaně dle vložené domény.
  • Předhlavička – Do předhlavičky můžete napsat krátký úryvek, pokud chcete, aby se vedle předmětu objevoval nějaký kratší titulek namísto textu, který bude kampaň obsahovat.

Poté můžete kampaň uložit.

Další část návodu tvorby kampaně naleznete v článku Tvorba kampaně – 2. část + statistiky

Manuál jsme zpracovali i do krátkého videa: