Tvorba kampaně

V dnešním článku si ukážeme, jak vytvořit svou první kampaň. Tato část se bude týkat detailů a nastavení. V části druhé se dozvíte, jak pokračovat se šablonou a potvrzením. V menu vyberte Šablony a klikněte na všechny šablony, nebo na šablonu, kterou chcete vytvořit, jelikož už víte z předchozího lánku, jak s kterou šablonou pracovat.

Detaily

Nyní se nacházíte na hlavní stránce detailů vaší kampaně. Ke každé možnosti, která je v červeném obdélníku vám zde vypíšeme základní poznámky.

  • Název kampaně – zde vyplňte název Vaší kampaně, podle toho, jak chcete, aby se jmenovala.
  • Typ – standardní nebo autoresponder
  • Skupina – skupina, do jaké bude kampaň přiřazena. Skupiny si můžete vytvořit dle tohoto článku
  • Seznam – jakému seznamu bude kampaň odeslána. Seznamy jsme tvořili v tomto článku
  • Segment – není povinné vybrat segment, v případě, že si ale přejete odeslat kampaň pouze určité sortě odběratelů z vašeho seznamu, neváhejte svůj segment vybrat nebo ho vytvořit ve svém seznamu dle tohoto článku

Pokud si přejete přidat další seznam, jehož odběratelům by měla být kampaň odeslána také, klikněte na tlačítko přidat nový seznam nebo segment a definujte svou kampaň více. Poté klikněte na uložit a přejděte na další krok.

Nastavení

Nyní se nacházíte na stránce nastavení.

  • Odesílatel – e-mail, ze kterého se bude odběrateli ukazovat odeslání kampaně
  • Odpovědět na – e-mail, na který vás odběratel bude kontaktovat v případě potřeby
  • Předmět – předmět emailu, který se bude zobrazovat odběrateli
  • Ve volbách kampaně můžete také povolit sledování kampaně dle vložené domény
  • Předhlavička – do předhlavičky můžete napsat krátký úryvek, pokud chcete, aby se vedle předmětu objevoval nějaký kratší titulek namísto textu, který bude kampaň obsahovat

Poté můžete kampaň uložit.

Manuál jsme zpracovali i do krátkého videa: