FAQ

/FAQ
FAQ2019-07-29T10:23:10+00:00
Jsou k dispozici emailové šablony?2019-03-30T22:36:52+00:00

Ano, v systému průběžně přidáváme nové šablony, které můžete zdarma využívat a zároveň máte k dispozici intuitivní Drag & Drop editor, případně vám vytvoříme šablonu na míru.

Chráníte se proti SPAMu?2019-03-30T22:40:09+00:00

Ano, bedlivě sledujeme zda odesílané emaily našich klientů nejsou považovány za SPAM a pokud narazíme na opakované porušování pravidel zasílání nevyžádané pošty, jedná se o porušení podmínek využívání ngemailing.cz a s tímto klientem je rozvázána spolupráce. Našim cílem je poskytnout řešení v nejvyšší možné kvalitě a doručitelnosti a takové chování poškozuje všechny klienty v ngemailing.cz

Pomůže mi někdo s nastavením, nebo když budu mít problém?2019-03-30T22:32:07+00:00

Ano jistě, je vám k dispozici online podpora v pracovní dny v časech 9:00-16:00 a mimo tento čas jsme k zastižení na emailu.

Kdy mohu změnit tarif?2019-03-30T22:30:33+00:00

Kdykoliv budete chtít. Pokud budete potřebovat navýšit tarif – pro stávající klienty (počet emailů nebo počet kontaktů), stačí nás kontaktovat. Obratem změnu provedeme a rozdíl ceny (poměrově) zaplatíte ve faktuře pro následující měsíc. Pokud budete chtít tarif snížit, faktura pro další měsíc bude ponížena rozdílem částky (poměrově) mezi novým a starým tarifem.

Musím něco nastavit na své straně, abych mohl odesílat kampaně?2019-03-30T22:25:26+00:00

Ano, pro zajištění doručitelnosti emailů z vašich kampaní je nezbytné nastavit u vaší domény DNS záznamy, které budou přidávat DKIM identifikaci pro každý odeslaný email. Zároveň pokud budete chtít využívat i vlastní trackovací doménu, bude potřeba nastavit příslušný CNAME DNS záznam. Všechny tyto údaje vám zašleme, jakmile zavedeme vaši doménu systému ngemailing.cz

Mohu si systém zdarma otestovat?2019-03-30T22:23:24+00:00

Ano, testovací účet vám rádi zřídíme abyste si mohli vše v klidu vyzkoušet. Budete mít možnost pracovat se všemi funkcemi a za 1 měsíc odeslat 100 emailů.

Kdy platím za služby?2019-03-30T22:21:58+00:00

Fakturu za daný měsíc vám zasíláme v předstihu 14 dnů a se splatností 14 dnů. Tedy máte dostatek času ji uhradit. Jako uhrazená se bere datum, kdy jsou peníze připsány na náš účet. V případě, že jste novým klientem vám fakturu zašleme obratem a jakmile bude uhrazena bude vám aktivován váš tarif. Do té doby máte plný přístup do systému, ale jste limitování počtem 100 emailů odeslaných za měsíc, tedy v režimu testovacího účtu.

Co když mi nebude stačit počet emailů za měsíc nebo počet kontaktů?2019-03-30T22:19:49+00:00

Není to žádný problém, jsme vám schopni jednorázově navýšit počet emailů odeslaných za měsíc, nebo počet kontaktů kdykoliv v průběhu předplaceného měsíce.

Jaké ja doručitelnost emailů?2019-03-30T22:18:16+00:00

Používáme nejkvalitnější serverová řečení pro odesílání emailů na trhu. V záloze máme několik dodavatelů pro případ, že by nějaký z nich nefungoval na 100%. Doručitelnost je tedy jedna z nejvyšších na trhu email marketingu.

Máte další dotaz? Kontaktujte nás…