Funkce chytrého sledování kampaní
Míra otevření a míra kliknutí patří ke klíčovým metrikám, pomocí kterých lze měřit úspěšnost a efektivitu e-mailových kampaní. Statistiky kampaně však mohou zkreslit „falešná“ otevření a kliknutí – tedy [...]
Míra otevření a míra kliknutí patří ke klíčovým metrikám, pomocí kterých lze měřit úspěšnost a efektivitu e-mailových kampaní. Statistiky kampaně však mohou zkreslit „falešná“ otevření a kliknutí – tedy [...]
Proč je plánování důležité? E-mail marketing není jednorázová aktivita, proto v něm plánování hraje velmi důležitou roli. Jasně stanovený plán vám usnadní práci i měření výsledků, pomůže vám lépe [...]
A/B testování by mělo být nedílnou součástí e-mail marketingu. Je to nástroj, který pomáhá zvýšit úspěšnost kampaní tím, že zjišťuje, co nejlépe funguje na dané publikum. Tento způsob testování [...]
Segmentace v e-mail marketingu je klíčovým nástrojem pro efektivní komunikaci se zákazníky. Posílání kampaní menším, specifickým skupinám odběratelů je mnohem účinnější než rozesílání hromadných e-mailů na celou databázi kontaktů. [...]
Automatizace v e-mail marketingu je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro zvyšování zapojení příjemců. Jsou to e-maily, které příjemcům nabízí ve správný čas relevantní a personalizovaný obsah. Pokud jsou automatizace [...]
Již mnohokrát jsme zmiňovali, že kvalitní a úspěšný e-mail marketing není jen o rozesílání kampaní, ale také o pravidelném sledování a vyhodnocování jejich výsledků. Podle zjištěných dat pak můžete [...]
Pro úspěšnost e-mailových kampaní je klíčové, aby šablona e-mailu byla optimalizovaná pro maximální doručitelnost a co nejvyšší míru otevření (open rate) a prokliků (click rate). To vyžaduje vhodnou strategii, [...]
E-mail marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Pomáhá budovat jejich loajalitu, zvyšovat prodeje i povědomí o značce. To platí v případě, že dodržujete určité zásady [...]
Kvalitní databáze kontaktů je pro úspěch e-mail marketingu zásadní. Ovlivňuje doručitelnost, míru otevření, míru prokliků a celkový výkon kampaní. Naučte se, jak pracovat se seznamem odběratelů, jak ho udržovat [...]
E-mail marketing je jedním z nejpopulárnějších nástrojů digitálního marketingu. Stejně jako ostatní marketingové kanály, i e-mail marketing má své specifické výhody i nevýhody. Výhody e-mail [...]