V minulém článku jsme si ukázali, jak na detaily a nastavení kampaně. Nyní se podíváme na to, jak nastavit šablonu a potvrdit kampaň tak, aby byla úspěšně odeslána.

Šablona

  • Název šablony – zvolte název, jak se šablona bude jmenovat
  • Načíst HTML z URL adresy – nahrajte šablony z URL adresy, kde se nachází šablona, kterou chcete nahrát do systému. Zvolte nahrání prostého textu, pokud nechcete, aby se šablona zobrazovala ve vizualizaci, ve které byla vyrobena, ale pouze jako text
  • Nahrát šablonu – šablonu můžete nahrát přímo z počítače (nahrávejte výhradně ve formátu ZIP)
  • Změnit/vybrat šablonu – šablonu můžete vybrat z již vytvořených či naimportovaných šablon v galerii

Pro pokračování klikněte na tlačítko pod editorem, uložte šablonu a pokračujte na další krok.

Potvrzení 

U položky Datum odeslání stanovte čas, v který si přejete kampaň odeslat. V našem případě jsme zvolili Standardní kampaň, pokud byste si zvolili Autoresponder, měli byste zde další možnosti, kdy chcete kampaň odeslat, např. po přihlášení zákazníka k odběru. Případně můžete nastavit pokročilé opakování, pokud si přejete danou kampaň odesílat v daný den a ve stejný čas. Níže máte rekapitulaci zadaných údajů. Poté již můžete kliknout na Odeslat kampaň.

Nyní se vám zobrazí kampaň a její stav. Vedle červeného obdélníku vidíte základní statistiky zda kampaň byla doručena, otevřena a míru procent otevření.

Statistiky kampaně

Každá odeslaná kampaň má své Statistiky. Statistiky slouží k tomu, abyste viděli, kolik odběratelů vaši kampaň (e-mail), otevřelo, kolikrát a podle toho dokážete analyzovat, zda danému odběrateli budete adresovat více kampaní, jelikož uvidíte zda ho vaše emaily zajímají, či nikoliv.

Ve videu níže se můžete podívat, jak vypadá tvorba celé kampaně: