V tomto článku se dozvíte, k čemu všemu se ankety v naší aplikaci dají využít.

Použití anket

Ankety využijete např. při průzkumu spokojenosti, ovšem dají se použít i jako sběrné formuláře, například v těchto konkrétních případech:

  • V kampani, kde si chcete se svými klienty domluvit termín schůzky, můžete využít ankety obsahující pole s datem a časem.
  • Ankety lze využít i jako kontaktní formuláře, ve kterém můžete využít pole se zadáním telefonního čísla, e-mailu apod.
  • Můžete s nimi měřit spokojenost Vašich klientů. V takovém případě využijete pole s hodnocením.

Vytvoření a možnosti ankety

Ankety najdete jako poslední položku v hlavním levém menu a pomocí +Nový vytvoříte novou anketu.

Po zadání základních informací o anketě můžete přidávat jednotlivá podle. Na výběr máte:

  • Pole se zadáváním dat: pole s telefonním číslem, s e-mailem, s datem a časem, číselné pole, URL pole a pole země.
  • Pole s výběrem: zaškrtávací pole, pole s vícenásobným výběrem, pole souhlasu a radiolist.
  • Textové pole: textové pole či textové pole s delším textem.

Jaké podmínky můžete navolit?

V anketách můžete navolit:

  • Zda je pole povinné, či nikoli.

ngemailing.cz

  • Můžete zvolit výchozí hodnotu, např. zadáte oslovení v textovém poli, nebo zadáte předvolbu +420 pro tel. číslo, která bude automaticky předvyplněna.

ngemailing.cz

  • Pomocný text se objeví v momentě, kdy na poli zanechá respondent kurzor. Jedná se např. o vysvětlení otázky.
ngemailing.cz

ngemailing.cz

  • Description, nebo-li popisek se objeví pod rámečkem. Můžete zde upřesnit, co by měl respondent zadat, např. „Váhu uvádějte v kilogramech“.
ngemailing.cz

ngemailing.cz

  • Dále můžete zadat řazení a viditelnost.

Způsoby rozesílky

Anketu do Vaší e-mailové kampaně vložíte jako odkaz, který získáte kliknutím na ikonu oka, jak je znázorněno na obrázku níže. V novém okně se Vám otevře náhled na anketu s URL adresou, kterou jen stačí zkopírovat a vložit do Vaší kampaně.

 

Nyní již víte, jak a k čemu ankety v ngemailing.cz využít.

 

Další návody v kategorii Práce s kampaní najdete zde.