V tomto článku se dozvíte, k čemu všemu se ankety v naší aplikaci dají využít.
Kde se ankety dají použít?
Ankety využijete např. při průzkumu spokojenosti, ovšem dají se použít i jako sběrné formuláře. Jakým způsobem se dozvíte níže.
- V kampani, kde si chcete se svými klienty domluvit termín schůzky. Zde můžete využít ankety, která bude obsahovat pole s datem a časem.
- Ankety lze využít i jako kontaktní formuláře, ve kterém můžete využít pole se zadáním telefonního čísla, e-mailu apod.
- Můžete s nimi měřit spokojenost Vašich klientů, kde využijete pole s hodnocením.
Jaké možnosti jsou k dispozici?
Na výběr máte tato pole:
- Pole se zadáváním dat: Pole s telefonním číslem, s e-mailem, s datem a časem, číselné pole, URL pole a pole země.
- Pole s výběrem: Zaškrtávací pole, pole s vícenásobným výběrem, pole souhlasu a radiolist.
- Textové pole: Textové pole či textové pole s delším textem.
Ankety najdete jako poslední položku v hlavním levém menu a pomocí +Nový vytvoříte novou anketu.
Jaké podmínky můžete navolit?
V anketách můžete navolit:
- Zda je pole povinné, či nikoli.
- Můžete zvolit výchozí hodnotu – např. zadáte oslovení v textovém poli, nebo zadáte předvolbu +420 pro tel. číslo, která bude automaticky předvyplněna.
- Pomocný text se objeví v momentě, kdy na poli zanechá respondent kurzor. Jedná se např. o vysvětlení otázky.
- Description, nebo-li popisek se objeví pod rámečkem. Můžete zde upřesnit, co by měl respondent zadat, např. „Váhu uvádějte v kilogramech“.
- Dále můžete zadat řazení a viditelnost.
Jak anketu rozešlete svým klientům?
Anketu do Vaší e-mailové kampaně vložíte jako odkaz, který získáte kliknutím na ikonu oka, jak je znázorněno na obrázku níže. V novém okně se Vám otevře náhled na anketu s URL adresou, kterou tak jen stačí zkopírovat a vložit do Vaší kampaně.
Nyní již víte jak a k čemu ankety v ngemailing.cz využít.
Připravili jsme pro Vás video, kde můžete shlédnout všechny možnosti anket.