V tomto článku se dozvíte, k čemu všemu se ankety v naší aplikaci dají využít.
Použití anket
Ankety využijete např. při průzkumu spokojenosti, ovšem dají se použít i jako sběrné formuláře, například v těchto konkrétních případech:
- V kampani, kde si chcete se svými klienty domluvit termín schůzky, můžete využít ankety obsahující pole s datem a časem.
- Ankety lze využít i jako kontaktní formuláře, ve kterém můžete využít pole se zadáním telefonního čísla, e-mailu apod.
- Můžete s nimi měřit spokojenost Vašich klientů. V takovém případě využijete pole s hodnocením.
Vytvoření a možnosti ankety
Ankety najdete jako poslední položku v hlavním levém menu a pomocí +Nový vytvoříte novou anketu.
Po zadání základních informací o anketě můžete přidávat jednotlivá podle. Na výběr máte:
- Pole se zadáváním dat: pole s telefonním číslem, s e-mailem, s datem a časem, číselné pole, URL pole a pole země.
- Pole s výběrem: zaškrtávací pole, pole s vícenásobným výběrem, pole souhlasu a radiolist.
- Textové pole: textové pole či textové pole s delším textem.
Jaké podmínky můžete navolit?
V anketách můžete navolit:
- Zda je pole povinné, či nikoli.
- Můžete zvolit výchozí hodnotu, např. zadáte oslovení v textovém poli, nebo zadáte předvolbu +420 pro tel. číslo, která bude automaticky předvyplněna.
- Pomocný text se objeví v momentě, kdy na poli zanechá respondent kurzor. Jedná se např. o vysvětlení otázky.
- Description, nebo-li popisek se objeví pod rámečkem. Můžete zde upřesnit, co by měl respondent zadat, např. „Váhu uvádějte v kilogramech“.
- Dále můžete zadat řazení a viditelnost.
Způsoby rozesílky
Anketu do Vaší e-mailové kampaně vložíte jako odkaz, který získáte kliknutím na ikonu oka, jak je znázorněno na obrázku níže. V novém okně se Vám otevře náhled na anketu s URL adresou, kterou jen stačí zkopírovat a vložit do Vaší kampaně.
Nyní již víte, jak a k čemu ankety v ngemailing.cz využít.
Další návody v kategorii Práce s kampaní najdete zde.