V dnešním článku si povíme k čemu všemu se dají využít ankety, které si můžete nastavit v aplikaci.
Kde se dají použít ankety?
Ankety využijete např. při průzkumu spokojenosti ovšem dají se použít i jako sběrné formuláře. Ptáte se jak? Uvedeme to na několika příkladech.
- máme kampaň kde si chcete se svými klienty domluvit termín schůzky a zde můžete využít ankety kde zadáte pole s datem a časem.
- ankety lze využít i jako kontaktní formuláře kde můžete využít pole se zadáním telefonního čísla, e-mailu apod.
- můžete s nimi měřit spokojenost vašich klientů kde využijete pole s hodnocení
Jaké možnosti jsou k dispozici?
Na výběr máte tyto pole:
- pole se zadáváním dat: pole s telefonním číslem, pole s e-mailem, pole datum a čas, pole datum, číselné pole, URL pole, pole země
- pole s výběrem: zaškrtávací pole, pole s vícenásobným výběrem, pole souhlasu, radiolist
- textové pole: textové pole, textové pole s delším textem.
Jaké podmínky můžete navolit?
V anketách můžete navolit:
- zda je pole povinné, či nikoli.
- můžete zvolit výchozí hodnotu – např. zadáte oslovení v textovém poli, nebo zadáte předvolbu +420 pro tel. číslo
- pomocný text se objeví v momentě kdy na poli zanechá respondent kurzor. Jedná se např. o vysvětlení otázky.
- description, nebo-li popisek se objeví pod rámečkem. Můžete zde např. konkretizovat co by měl respondent zadat např. váhu uvádějte v kg.
- dále můžete zadat řazení a viditelnost.
Jak anketu rozešlete svým klientům?
Je to velice snadné. Do Vašeho e-mailové kampaně vložíte odkaz na anketu. A kde odkaz získáte?
- klikněte na ankety v levém menu
- klikněte na ikonu oka „pohled“ vpravo viz. obrázek ↓
- zkopírujte URL adresu z příkazového řádku
Nyní již víte jak a k čemu ankety v ngemailing.cz využít.
Připravili jsme pro Vás video, kde můžete shlédnout všechny možnosti anket.