Frekvence e-mailů
S předchozím článkem o hodnotě obsahu souvisí i téma frekvence rozesílaných e-mailů, na které se podíváme v tomto článku. Uvedeme také naše doporučení, která se týkají toho, jak často [...]
S předchozím článkem o hodnotě obsahu souvisí i téma frekvence rozesílaných e-mailů, na které se podíváme v tomto článku. Uvedeme také naše doporučení, která se týkají toho, jak často [...]
Nezaměřujte se pouze na prodejní newslettery, buďte kreativní a doručte odběratelům i další zajímavější a hodnotnější obsah (návody, tipy, články atd.). V našem článku vám ukážeme pár tipů na [...]
https://youtu.be/iztgvlJZIx8 Segment slouží k rozlišení odběratelů, které máte v určitém seznamu. Funkce segmentace je důležitá, protože mít všechny odběratele v jednom seznamu je praktičtější pro nás i pro odběratele. [...]