Funkce chytrého sledování kampaní
Míra otevření a míra kliknutí patří ke klíčovým metrikám, pomocí kterých lze měřit úspěšnost a efektivitu e-mailových kampaní. Statistiky kampaně však mohou zkreslit „falešná“ otevření a kliknutí – tedy [...]
Míra otevření a míra kliknutí patří ke klíčovým metrikám, pomocí kterých lze měřit úspěšnost a efektivitu e-mailových kampaní. Statistiky kampaně však mohou zkreslit „falešná“ otevření a kliknutí – tedy [...]
Proč je plánování důležité? E-mail marketing není jednorázová aktivita, proto v něm plánování hraje velmi důležitou roli. Jasně stanovený plán vám usnadní práci i měření výsledků, pomůže vám lépe [...]
A/B testování by mělo být nedílnou součástí e-mail marketingu. Je to nástroj, který pomáhá zvýšit úspěšnost kampaní tím, že zjišťuje, co nejlépe funguje na dané publikum. Tento způsob testování [...]
Automatizace v e-mail marketingu je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro zvyšování zapojení příjemců. Jsou to e-maily, které příjemcům nabízí ve správný čas relevantní a personalizovaný obsah. Pokud jsou automatizace [...]
E-mailové kampaně mohou mít různou podobu, obsah, cíl i frekvenci odesílání. Rozhodli jsme se vám proto stručně představit hlavní typy e-mailových kampaní. Standardní vs. automatizované kampaně Kampaně můžete odesílat [...]
1) Vytvoření seznamu odběratelů Prvním krokem k úspěšnému spuštění kampaně v e-mailingu je vytvoření seznamu odběratelů. Díky seznamům budou odběratelé přehledně rozděleni, a tak je zároveň snadno rozlišíte. Seznamů [...]
V každé databázi se nachází kontakty, které jsou dlouhodobě neaktivní a mají negativní vliv na míru prokliku i otevření. Ještě před tím, než tyto kontakty z databáze odstraníte, je [...]
Autorespondery jsou e-maily, které jsou automaticky rozesílány odběratelům daného seznamu na základě určité podmínky. Jde například o: potvrzení registrace, upozornění na nedoručení e-mailu, kliknutí na odkaz v předchozí kampani, ale [...]
Chtěli byste svým odběratelům pravidelně zasílat přání k narozeninám? Pojďme se podívat, jak na to. Ve 3 krocích si vysvětlíme, jak provést nastavení seznamu odběratelů a jak vytvořit opakující se [...]
Důležité zásady E-mailová komunikace je v současné době jeden z nejčastějších způsobů předávání informací a pro mnoho lidí, především podnikatelů, je tento komunikační kanál klíčový. Jak ale napsat e-mail tak, [...]