Jak efektivně plánovat e-mailové kampaně?
Proč je plánování důležité? E-mail marketing není jednorázová aktivita, proto v něm plánování hraje velmi důležitou roli. Jasně stanovený plán vám usnadní práci i měření výsledků, pomůže vám lépe [...]
Proč je plánování důležité? E-mail marketing není jednorázová aktivita, proto v něm plánování hraje velmi důležitou roli. Jasně stanovený plán vám usnadní práci i měření výsledků, pomůže vám lépe [...]
Automatizace v e-mail marketingu je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro zvyšování zapojení příjemců. Jsou to e-maily, které příjemcům nabízí ve správný čas relevantní a personalizovaný obsah. Pokud jsou automatizace [...]
Již mnohokrát jsme zmiňovali, že kvalitní a úspěšný e-mail marketing není jen o rozesílání kampaní, ale také o pravidelném sledování a vyhodnocování jejich výsledků. Podle zjištěných dat pak můžete [...]
Pro úspěšnost e-mailových kampaní je klíčové, aby šablona e-mailu byla optimalizovaná pro maximální doručitelnost a co nejvyšší míru otevření (open rate) a prokliků (click rate). To vyžaduje vhodnou strategii, [...]
E-mail marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Pomáhá budovat jejich loajalitu, zvyšovat prodeje i povědomí o značce. To platí v případě, že dodržujete určité zásady [...]
E-mail marketing je jedním z nejpopulárnějších nástrojů digitálního marketingu. Stejně jako ostatní marketingové kanály, i e-mail marketing má své specifické výhody i nevýhody. Výhody e-mail [...]
E-mailové kampaně mohou mít různou podobu, obsah, cíl i frekvenci odesílání. Rozhodli jsme se vám proto stručně představit hlavní typy e-mailových kampaní. Standardní vs. automatizované kampaně Kampaně můžete odesílat [...]
Atraktivní předmět e-mailu je klíčovým faktorem pro zvýšení šance, že příjemce zprávu otevře. Sepsali jsme proto pro vás několik tipů, jak napsat přitažlivý a efektivní předmět e-mailu. Ten je [...]
Plánujete začít s e-mailingem a chcete ho využít na maximum? Nebo chcete zjistit, zda byste nemohli rozesílání vašich e-mailů zdokonalit? Přinášíme vám 14 tipů, se kterými se ve světě [...]
MailChimp je na trhu již více než 20 let a řadí se bezesporu mezi nejznámější platformy pro e-mail marketing. Za tuto dobu však vyrostl do takové velikosti, že je [...]