V tomto článku si ukážeme, co to jsou podúčty a jakým způsobem se dají použít. Tato funkce není dostupná v tarifu Free.

Funkce podúčtů

Podúčty jsou sekcí, která umožňuje vytvořit další uživatele a přiřadit jim přístup do jednotlivých sekcí správy emailingu. Tuto funkci tak využijete ve chvíli, kdy se o správu emailingu stará více lidí a místo toho, aby se přihlašovali na hlavní účet, můžete každému z nich vytvořit jejich vlastní podúčet.

Vytvoření podúčtu

Na nástěnce klikněte na sekci Podúčty. Na stránce se Vám zobrazí prázdný seznam podúčtů, a tak klikněte na +Nový. Následně se Vám zobrazí tabulka vytvoření nového podúčtu. V této tabulce je potřeba většinu údajů vyplnit, pozornost věnujte především těmto částem:

  • Email – uživatel podúčtu se do systému přihlásí pod tímto emailem
  • Heslo – uživatel podúčtu se do systému přihlásí pomocí tohoto hesla
  • Časová zóna – doporučujeme nastavení GMT+1 Europe/Prague
  • Stav – zde je třeba vybrat možnost Aktivní, v opačném případě nebude účet fungovat

V další sekci uživatelských práv pak danému podúčtu přiřadíte patřičná práva shodná s právy hlavního účtu. Uživateli daného podúčtu se na nástěnce zobrazí pouze sekce, ke kterým dostal přístup:

  • Správa seznamů – Přístup do sekce Seznamy
  • Správa kampaní – Přístup do sekce Kampaně
  • Správa serverů – Přístup do sekce Servery
  • Správa dotazníků – Přístup do sekce Ankety
  • Správa API klíčů – Přístup do sekce Api klíče
  • Správa domén – Přístup do sekce Domény
  • Správa šablon emailů – Přístup do sekce Šablony emailů
  • Správa černé listiny – Přístup do podsekce Seznamů – Černá listina

Pozor! Při každé další úpravě podúčtu je třeba znovu zadat heslo daného podúčtu.

Další články v kategorii První kroky v systému najdete zde.