V tomto článku si ukážeme, co to jsou podúčty a jakým způsobem se dají použít. Tato funkce není dostupná v tarifu Free.
Funkce podúčtů
Podúčty jsou sekcí, která umožňuje vytvořit další uživatele a přiřadit jim přístup do jednotlivých sekcí správy emailingu. Tuto funkci tak využijete ve chvíli, kdy se o správu emailingu stará více lidí a místo toho, aby se přihlašovali na hlavní účet, můžete každému z nich vytvořit jejich vlastní podúčet.
Vytvoření podúčtu
Na nástěnce klikněte na sekci Podúčty. Na stránce se Vám zobrazí prázdný seznam podúčtů, a tak klikněte na +Nový. Následně se Vám zobrazí tabulka vytvoření nového podúčtu. V této tabulce je potřeba většinu údajů vyplnit, pozornost věnujte především těmto částem:
- Email – uživatel podúčtu se do systému přihlásí pod tímto emailem
- Heslo – uživatel podúčtu se do systému přihlásí pomocí tohoto hesla
- Časová zóna – doporučujeme nastavení GMT+1 Europe/Prague
- Stav – zde je třeba vybrat možnost Aktivní, v opačném případě nebude účet fungovat
V další sekci uživatelských práv pak danému podúčtu přiřadíte patřičná práva shodná s právy hlavního účtu. Uživateli daného podúčtu se na nástěnce zobrazí pouze sekce, ke kterým dostal přístup:
- Správa seznamů – Přístup do sekce Seznamy
- Správa kampaní – Přístup do sekce Kampaně
- Správa serverů – Přístup do sekce Servery
- Správa dotazníků – Přístup do sekce Ankety
- Správa API klíčů – Přístup do sekce Api klíče
- Správa domén – Přístup do sekce Domény
- Správa šablon emailů – Přístup do sekce Šablony emailů
- Správa černé listiny – Přístup do podsekce Seznamů – Černá listina
Pozor! Při každé další úpravě podúčtu je třeba znovu zadat heslo daného podúčtu.
Další články v kategorii První kroky v systému najdete zde.