Předmět a preheader zásadně ovlivňují míru otevření Vašich kampaní. V dnešní době jsou e-mailové schránky zákazníků zaplaveny desítkami e-mailů denně a spousta z nich není nikdy otevřena. I proto je předmět emailu důležitější, než se na první pohled může zdát.

Při vymýšlení zajímavého předmětu můžete využít oslovení, otázky, jedinečné a limitované nabídky, můžete se také pokusit u zákazníků vyvolat pocit zvědavosti. Zároveň však buďte struční a testujte, co vám nejlépe funguje.

Nová funkce A/B testování u standardní kampaně

S možností A/B testování předmětu jste se mohli setkat při vytváření autoresponderů (automatických kampaní). Nyní je tato užitečná funkce dostupná také u standardních kampaní.

Díky testování můžete zjistit, který předmět Vám funguje nejlépe, na jakou variantu uživatelé nejvíce reagují a do další rozesílky tak zvolit tu nejúspěšnější verzi. Pokud odesílání kampaně trvá déle, s nastavením kritérií pro vyhodnocení se následně bude automaticky využívat ta nejúspěšnější varianta.

Nastavení

1) Při vytváření kampaně najdete A/B testování v záložce „Nastavení“ (druhý krok při vytváření kampaně).

2) Funkci A/B test je nejprve potřeba zapnout.

3) Zvolit kritéria pro vítěze (například 100 otevření nebo 3 dny).

4) Tlačítkem „Přidat řádek předmětu“ vložit požadovaný počet variant.

A/B testování předměto emailu

Spuštění

Po splnění nastavených kritérií – počet otevření nebo počet dní A/B testování dojde v přehledu kampaně k vyhodnocení. Můžete si tak prohlédnout statistiky testování.

Vyhodnocení AB testování předmětu emailu

Pravidla pro přípravu úspěšné emailové kampaně najdete zde.