1) Vytvoření seznamu
odběratelů

Prvním krokem k úspěšnému spuštění kampaně v e-mailingu je vytvoření seznamu odběratelů. Díky seznamům budou odběratelé přehledně rozděleni, a tak je zároveň snadno rozlišíte. Seznamů můžete mít vytvořeno více, například seznam pro odběratele blogu, newsletteru nebo seznam pro předplatitele.

2) Přizpůsobení přihlašovacího formuláře

Přizpůsobení přihlašovacího formuláře dle vašich potřeb vám může do budoucna ušetřit velké množství času. Vhodným prvotním nastavením lze totiž získat důležité informace o odběratelích, které nám následně mohou pomoci se zasíláním kampaní přesně na míru.

3) Zveřejnění přihlašovacího formuláře

Nyní je načase začít sbírat nové kontakty. Přihlašovací formulář je třeba zveřejnit a začít pracovat na tom, aby se vaše databáze zaplnila novými kontakty, a vy jste tak pro vaše odběratele mohli začít připravovat první e-mailingové kampaně.

4) Vytvoření šablony
e-mailu

Dalším důležitým krokem je vytvoření šablony e-mailu. Využít můžete několik možností přímo v naší aplikaci (Drag&Drop, WYSIWYG nebo HTML editor) a nebo je možné vytvořit šablonu v online editoru, kterou lze do ngemailingu snadno nahrát.

5) Pravidla pro přípravu kampaně

Pro přípravu e-mail marketingové kampaně platí určitá pravidla, díky kterým dosáhnete vyšší míry doručitelnosti vašich e-mailů. Jedná se například o poměr obrázků a textu, nastavení předmětu a preheaderu nebo značky pro odhlášení uživatele z odběru.

6) Nastavení kampaně

Jako poslední krok při rozesílání kampaně je nastavení samotného odeslání. Jedná se například o výběr seznamu odběratelů, kterým se má kampaň odeslat, nastavení jména odesílatele, výběr šablony a nastavení data odeslání.